· 

Borstvoeding VS Muco

Ik moet dit even van me afschrijven. 
Al van de geboorte van Oscar heb ik het gevoel dat ze mijn borstvoeding proberen "afpakken". Is het niet omdat hij een prematuurtje is dan is het wel door zijn ziekte. 
Bij de Neonatologie hebben ze me 1x kunnen overtuigen van flesvoeding bij te geven na de borst terwijl ik meer dan genoeg melk had. Maar hij was uitgeput en wouden het hem gemakkelijk maken. 1x was genoeg voor mij.
Ik wou persé borstvoeding geven omdat ik bij Vic dit maar 3 maand heb kunnen doen. (Door het werk, weinig tijd en geen steun) maar dit keer wou ik meer en langer. Borstvoeding geven is speciaal de band die je met je kindje hebt! 
Nu zijn ze presies weer bezig, ja hij komt niet zo goed bij en bla bla bla, mischien wat meer afkolven om dan vanalles bij te voegen etc. NEEN! ik wil live voeden ik kan dit! Ik wil dit! Ik heb manieren gevonden om borstvoeding te geven en alle supplementen! Wat is dat toch tegenwoordig, een borstvoedingsvriendelijk ziekenhuis zeggen ze dan, maar toch altijd twijfels willen geven. 
Deze keer heb ik meer steun, mijn schoonzussen staan allebij achter me en steunen me door deze periode!

Reactie schrijven

Commentaren: 0